Зробити замовлення
Залиште контактні дані, ми зв'яжемося з вами для з'ясування деталей вашого замовлення
Безкоштовний замір
Залиште контактні дані, ми зв'яжемося з вами, щоб узгодити зручний для вас час вимірювання
Повернення, обмін, гарантія
Звертаємо також вашу увагу на те, що при отриманні та оплаті замовлення покупець у присутності кур'єра (представника на пункті видачі) зобов'язаний перевірити комплектацію та зовнішній вигляд виробу на предмет відсутності фізичних дефектів (порушення цілісності упаковки, забруднення виробу тощо) та повноту комплектації. Після від'їзду кур'єра (отримання посилки на пункті видачі) претензії щодо цих питань не приймаються. Якщо доставлений товар відповідає тому, що Ви замовили, товар може бути обміняний без додаткової оплати.

Потрібно враховувати умови експлуатації та дотримання власником правил використання, зберігання чи транспортування товару, тобто. дії самого споживача можуть призвести до передчасного зносу та псування виробу.

Повернення, обмін, гарантія

Гарантія поширюється на жалюзі, рулонні штори, електричні жалюзі та рольставні діє один рік (при поломках з вини виробника). При виявленні дефекту, Ви просто дзвоните до нашої компанії, пояснюєте суть проблеми, погодите час приїзду спеціалістів. По приїзду наших фахівців, ви повинні пред'явити оригінали документів, що ви встановлювали жалюзі в нашій компанії, а не самостійно, інакше гарантія на установку не поширюється.

Також гарантія не поширюється на дефекти, отримані внаслідок стихійного лиха, неправильної експлуатації жалюзі, видимих ​​механічних пошкоджень, а також у разі самостійного регулювання, переустановки або ремонту.

Рулонні штори, жалюзі, сонцезахисні системи - гарантія 1 рік

Це означає, що якщо протягом гарантійного терміну ви виявите шлюб пошиття або тканини, то можете вимагати усунення дефекту.

Гарантій ремонт проводиться за умови виробу нестиралися, а також зберігся касовий чек.

Згідно із Законом України «Про захист прав споживачів» тюлегардинні полотна та тканини потрапляють до переліку продукції, що не підлягає поверненню Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню).

Штори та Гардини - гарантія 1 рік

1. Термін гарантійного обслуговування на карнизи та комплектуючі складає 1 рік.

2. Гарантійним обслуговуванням є безкоштовне усунення недоліків продукції, що виникли з вини виробника, за умови дотримання правил експлуатації, що встановлюються виробником. Безкоштовний гарантійний ремонт здійснюється, тільки якщо виріб буде визнано несправним через заводський дефект.

3. Гарантійні зобов'язання анулюються, якщо: 3.1. Виріб має виражені механічні та/або електричні ушкодження, отримані внаслідок будь-яких дій покупця або сторонніх осіб.

3.2. Виріб зазнав ремонту неуповноваженими особами з порушенням вимог виробника та норм техніки безпеки.

3.3. Дефекти спричинені змінами внаслідок застосування товару з метою, що не відповідає встановленій сфері застосування даного товару, зазначеній у посібнику з експлуатації.

3.4. Виріб пошкоджено через порушення правил та умов встановлення, неправильного підключення, експлуатації, зберігання та транспортування.

Карнизи та комплектуючі - гарантія 1 рік